Dôvody prečo využiť dopytový inzerát
1. Remarketing. Dopytový inzerát je ideálne využiť, keď predáte nehnuteľnosť a chcete nabrať podobné v okolí a využiť aktuálnu databázu hľadajúcich.
2. Máte konkrétneho záujemcu, ktorý hľadá byt. Tento kontakt viete využiť a automatizovať si takto hľadanie a zároveň využiť tohto konkrétneho klienta pre ďalšie nábory.
Náborový inzerát môže vyzerať:
- Hľadám xy nehnuteľnosť v tejto lokalite…
- Výkup xy nehnuteľnosti v tejto lokalite…
Inzerát sa nahadzadzuje v backoffice rovnakou formou, ako keď nahadzujete inzerát na predaj/prenájom.
Položky, ktoré vyplniť neviete nevyplníte, len povinné veci vyplníte.
POZOR! Dopytový inzerát sa neexportovať cez backoffice na BAZOS.SK
TIP: Je dobré mať pár dopytových inzerátov pre svoju lokalitu. Raz za čas z toho príde nejaký klient.
Ak zastupujete hľadajúceho klienta je možné spraviť ešte ďalšie 4 veci.
- Informovať kolegov či nemajú niečo podobné
- Zadať dopytové príspevky na sociálne siete. Socialne siete majú rýchly efekt nie však taký dlhodobý ako v prípade inzertných portálov.
- Nastaviť si filter na inzertných portáloch na základe kritérií s okamžitým odoslaním emailu hneď po pridaní releventnej ponuky. Väčšia ľudí túto funkcionalitu nevyužíva napr. na najnavštevovanejšom portály nehnutelnosti.sk. Bohužiaľ portál bazos.sk takúto funkciu nemá.
- Posledným bodom, kedy má napríklad ponuku iná realitná kancelária treba začať jednanie s ňou (dohodnúť si spoluprácu a delenie provízie), prípadne nájsť kontakt na majiteľa.