Realitný svet úvod

Etický k´ódex – ktorý maklér aj celá realitná kancelária musí dodržiavať. Je verejný na webovej stránke kancelárie

https://www.promreal.sk/o-nas/eticky-kodex

PREDAJ NEHNUTEĽNOSTÍ

Obsiahly proces, ktorý odnáša predanie samého seba a náborovanie nehnuteľnosti, prezentácie, obhliadok, rezervácie, riešeniu financií, právnych služieb až po odovzdanie nehnuteľnosti, prepis energií a po predajný servis

NÁBOR NEHNUTEĽNOSTÍ

Na začiatku najzložitejšia úloha pre začínajúceho makléra. Nový maklér nemá referencie a nepozná ho realitný trh, kde pôsobí. Preto prvé úlohy pre budúci úspech a zjednodušenie náboru je nasledovný:

  1. VIDITEĽNOSŤ:  Musia o Vás vedieť. Rodina, známy, známy známych, cudzí .. všetci musia vedieť, že sa tomu venujete ináč oslovia niekoho iného, alebo si riešia predaj samostatne.
  2. DÔVERA: Niekedy nestačí iba aby o Vás vedeli, ale musia mať aj vo Vás dôveru v odbornosť. Referencie, výsledky predajov, kvalitu služieb aké poskytuje kancelária, maklér..

Propagácia makléra

Sociálne siete, vizitky u známych čo vedia že to robíte a venujete sa tomu. Čím viac ľudí o tom vie tým ľahšiu prácu budete mať, táto práca sa nedá robiť anonymne a pri dostatočnej informovanosti o Vás ako maklérovi budete mať jednoduchú prácu, ale to nejaký čas trvá, čím skôr začnete a čím viac sa tomu budete venovať tým skôr budete mať pohodovú prácu, kedy Vám nové obchody budú chodiť samé. 

Začiatky nového makléra:

  1. Vizitky – Známym aj neznámym ľuďom
  2. Informačná SMS známym
  3. Články a odborné dôkazy – Aj keď nemusíte byť odborník na danú problematiku viete si niečo naštudovať a spraviť z toho užitočný sumár pre klientov..
  4. Facebook príspevok – informáciu o tom čo robíte, ako kde ..
  5. Facebook info v profile – venujete tejto práci sa zobrazí, každému vždy na vrchu keď si na Vás klikne
  6. Facebook doplnky – titulná fotka, príspevky z náborov, obhliadok, články
  7. Letáky – Začínate sa venovať danej lokalite mali by o Vás vedieť ľudia, že v danej lokalite pôsobíte

 

Nový realitný maklér by sa mal zamerať

Na získanie základných znalostí, aby mohol efektívne a profesionálne pracovať v realitnom odvetví. Tu sú niektoré kľúčové oblasti, na ktoré by sa mal nový realitný maklér zamerať:

Právne a etické aspekty:

Štúdium právnych a etických aspektov realitného priemyslu, vrátane zákonných povinností, práv a povinností maklérov a klientov.
Porozumenie základným realitným zákonom a predpisom v danej oblasti.


Marketing a reklama:

Naučte sa základy marketingu a reklamy na predaj nehnuteľností.
Získajte schopnosti pre efektívne predstavovanie nehnuteľností a oslovovanie potenciálnych klientov.


Komunikácia a ľudské vzťahy:

Vyvinutie silných komunikačných schopností je kľúčové pre úspech. Maklér by mal byť schopný jasne a efektívne komunikovať s klientmi, kolegami a inými odborníkmi.
Rozvíjanie schopností budovania pozitívnych vzťahov a dôvery s klientmi.


Znalosť trhu:

Štúdium aktuálneho stavu miestneho a regionálneho trhu s nehnuteľnosťami.
Porozumenie trendov na trhu, cien nehnuteľností a potrieb klientov.


Technologické nástroje:

Osvojenie si používania technologických nástrojov, ako sú CRM systémy, mobilné aplikácie na fotografovanie a videá, digitálny marketing atď.
Schopnosť využívať internet a sociálne médiá pre marketing a vyhľadávanie klientov.


Finančné znalosti:

Porozumenie finančným aspektom nehnuteľností, vrátane hypoték, dane z nehnuteľností a nákladov na nákup a predaj.


Proaktivita a samostatnosť:

Vyvinutie schopnosti pracovať samostatne a byť proaktívnym pri hľadaní nových klientov a príležitostí.
Naučte sa efektívne riadiť svoj čas a úlohy.


Nepretržité vzdelávanie:

Realitný trh sa neustále mení, a preto je dôležité, aby sa nový maklér neustále vzdelával a udržiaval si znalosti aktuálne.


Sledovanie konkurencie:

Sledujte aktivity a stratégie konkurenčných realitných maklérov a realitných agentúr na mieste.

 

Sietenie:

Rozvíjanie schopností budovania siete kontaktov v odvetví, vrátane advokátov, hypotekárnych poradcov, stavebných odborníkov a iných realitných profesionálov.
Tieto oblasti tvoria základy pre úspech v realitnom odvetví, a nový maklér by mal byť ochotný investovať čas a úsilie do ich ovládnutia.

0 Comments

Leave a reply

Kontaktujte nás

Bohužiaľ žiaden operátor nie je dostupný, ale môžete nám poslať email na ktorý Vám budeme čoskoro reagovať.

Odosielam

©2024 Zaxo and Prom Real

or

Log in with your credentials

Forgot your details?