Náborovanie nehnuteľností

Spôsoby náborovania nehnuteľností

  1. Odporúčanie od blízkych – známych, rodiny
  2. Odporúčanie od tiperov – tých čo poskytnete motivujúcu odmenu 100€ až 10% za odporúčanie na predávajúcich) Tiper by Vás mal vedieť dostatočne odporučiť predať, aby ste nemali problém kontaktovať a nabrať nehnuteľnosť.
  3. Kancelária – Už pri sedení v kancelárií popri vzdelávaní, práci môžete prísť k novým nehnuteľnostiam
  4. Lístočková metóda – (Stará metóda) Lístočky do schránky, že hľadáte byt v tejto lokalite. Je možné riešiť aj letáky o poskytovaní služieb.
  5. Agent kupujúceho – Zastupujete reálneho kupujúceho s ktorým chodíte na obhliadky nehnuteľností u majiteľov, developerov. Môžete si dohodnúť aj spoluprácu pri predaji a dostať sa aj na stranu zastupovania predávajúceho pri ponúkaní ďalším záujemcom, alebo ponúkania developerského projektu.
  6. Re-marketing – Ak udržiavate kontakt s predošlými spokojnými klientmi, že na Vás nezabudnú odporúčajú Vás a prinášajú Vám nových klientov.  Je dobré sa pripomínať nevtieravým spôsobom a môžete prísť ľahko k ďalším obchodom od ich okruhu známych.                         
  7. Odborné články – Ak radi píšete, alebo sa chcete v nejakej téme dovzdelať, alebo sa veľmi dobré viznáte napíšte o tom krátky článok. Tento článok sa zverejní na blogu a spropaguje a Vy ako odborník budete uvedený, ako špecialista ktorého môžu záujemci kontaktovať, ktorý uveria Vašej odbornosti.
  8. Sociálne siete – Veľmi obsiahla téma na propagáciu na facebooku, instagrame, youtube ak bude o vás všade vidieť, ako kvalitne pracujete a máte  výsledky dopomôže Vám to k novým náborom a otázkam o rady od predávajúcich, kupujúcich.
  9. Súkromná inzercia – (Stará metóda) Odvolávanie súkromnej inzercie. V systéme je časť a emailom chodia súkromná inzercia s kontaktami na priamo na majiteľov nehnuteľností. Môžete ich ako obvolať a zabezpečiť si veľmi rýchlo nové nábory. Nevýhoda je, že to robí väčšina maklérov a dostávate sa k predávajúcemu neskoro, kedy mu volá ďalších 5 maklérov a musíte ho presvedčiť, že ste tá najlepšia voľba.
  10. Developer – Pri znáborovaní developera už máte ponuky niekedy aj na roky dopredu a viete ťažiť zo sekundárných náborov 50% ľudí čo kupuje aj predáva, alebo predalo niečo čo je jedinečná príležitosť pre Vás poskytnúť plynulú kúpu, predaj a sťahovanie bez problémov.

Nábor nehnuteľnosti zmluvy

Pri nábore potrebujete spraviť písomnú zmluvu o spolupráci. Na toto je aj zákon, ktorý je už niekoľko rokov v platnosti.

S majiteľom si treba vytvoriť obojstrannú dôveru a ideálne priateľský vzťah. V prípade viacerých majiteľov býva bežne, že nemajú už dobré vzťahy, ale maklér musí mať so všetkými majiteľmi rovnocenné spolupráce a podpísané zmluvy, kedy žiaden z majiteľov nebude mať pochybnosť o lojálnosti voči nim.

Pri nábore nemusíte hneď podpísať zmluvy, ale môže tomu predchádzať tzv. CMA analýza, ktorá rieši ocenenie (aktuálne trhové) nehnuteľnosti, konkurenciu a plán predaja.

Klient dostane:               

  1. Folder s Vaším kontaktom vizikou
  2. Zmluvu o spolupráci
  3. Všeobecné obchodné podmienky

Maklér odchádza s:

  1. Zmluva o spolupráci
  2. Informácie o nehnuteľnosti  (Pracovný list – dom, byt, chata …) pre vytvorenie inzerátu a následne ako ťahák k obhliadkam
0 Comments

Leave a reply

Kontaktujte nás

Bohužiaľ žiaden operátor nie je dostupný, ale môžete nám poslať email na ktorý Vám budeme čoskoro reagovať.

Odosielam

©2024 Zaxo and Prom Real

or

Log in with your credentials

Forgot your details?