Obhliadky

Potrebné dokumenty a súbory:

https://www.dropbox.com/sh/rf1qfpso0ef1l2m/AAB6QhbC0Pb0jePZ8tPHoTgba?dl=0

  • Sumár obhliadok
  • Záznam o obhliadke
  • Hypotéky a ďalší postup

OBHLIADKY

Záujemci neočakávajú otvárača dverí, ani šaša ktorý s nimi bude hľadať nehnuteľnosť ako je to u niektorých maklérov.

Obhliadka nehnuteľností je veľmi emocionálna záležitosť a treba navodiť čo najlepší dojem. Vyberáme si na základe pocitov, kde sa nám páči a lokalita, technické parametre, cena nám už len potvrdzujú výber a rozhodnutie.

Je dobre si dať na obhliadku dostatočný čas a zároveň, aby záujemci nasledovali za druhými (psychologický tlak, že je záujemcov viac a vy šetríte čas na cestovanie)

Maklér na obhliadku musí prísť:

  1. Predom a včas (20 min aspoň predom)
  2. Musí vyvetrať skontrolovať nehnuteľnosť prípadne doupraviť, aby bola tip top
  3. Dohodnúť sa s majiteľmi ak tam náhodou bývajú nech idú na chvíľu preč a zoberú zvieratá ak nejaké majú so sebou..
  4. Odostrieť aby byt bol čo najsvetlejší
  5. Maklér má byť pripravený, alebo mať všetky informácie so sebou, aby vedel ideálne na všetko zodpovedať.
  6. Maklér má mať pozitívnu dobrú náladu J
  7. Podávať aj negatívne veci pozitívnym spôsobom (blízkosť stanice, byt na na najvyššom poschodí nemá nad sebou ďalších hlučných susedov.. )

Vedenie obhliadky

Každá nehnuteľnosť je jedinečná majiteľ, kupujúci .. treba zvážiť komunikáciu od konkrétnych ľudí, takže berte toto len ako odporúčaný postup.

Na začiatku sa podozvedajte o klientoch čo najviac čo hľadajú, čo videli, odkiaľ sú…

Ideálne v tomto čase im dáme podpísať obhliadkový formulár, pre potreby majiteľa a kancelárie, aby bola evidencia o tom kto na nehnuteľnosť išiel.

Následne ak viete či poznajú lokalitu, povedzte im čo kde je prípadne v rýchlosti spomeňte hlavné výhody aj keď lokalitu poznajú.

V nehnuteľnosti treba spomenúť duplicitne aj to čo bolo v inzeráte, aby sa záujemci zorientovali v nehnuteľnosti, rozlohe, nákladoch, orientáciách na svetové strany.

Po obhliadke sa opýtame na pocity, dojmy z nehnuteľnosti a ďalšie plány (obhliadka ďalších nehnuteľností, ďalší postup ak sa pre ňu rozhodnú, či majú záujem dať ponuku na cenu, či chcú hľadať ďalej a využiť službu agenta kupujúceho)

TIP: Medzi dokumentami máme formulár na evidenciu obhliadok, ktorý si viete vytlačiť a ľahko si evidovať a organizovať záujemcov..

FOLDER ktorý obsahuje:

               1. Vizitku makléra (eventuálne leták s našimi službami)

               2. Flayer (výveska) informácie o nehnuteľnosti (vygenerujete ju zo systému)

               3. Pôdorys bytu

               4. Informácie o priebehu predaja, ďalší postup

               5. Hypotekárne služby

   

TIP:

Od klienta po obhliadke sa snažíme dostať cenovú ponuku v prípade ak aj byt nespĺňa jeho požiadavky napríklad musí mať balkón.

V takom prípade sa opýtame klienta aká by bola pre neho zaujímavá cena aby to kúpil aj bez balkóna.

TIP2:

Klientovi môžeme vysvetliť službu agenta kupujúceho a pomôcť mu pri hľadaní ďalších

nehnuteľností.

TIP3:

Pri obhliadkach sa oplatí používať návleky na topánky. Dajú s kúpiť v zdravotníckych

Potrebách, alebo objednať cez internet.NA

POZOR! Nezabudnúť !

Pri odovzdaní týchto informácií by mal klient podpísať záznam o obhliadke.

Záznam o obhliadke nás istí, ak ide o špekulanta a snažil by sa nás obísť.

Ďalšiu ochranu to poskytuje aj majiteľovi, ak sa neúčastní obhliadok, že

Je záznam o tom kto, kedy bol na obhliadkach nehnuteľnosti.

Záznam slúži aj na štatistické účely odkiaľ sa dozvedel o ponuke, či potrebuje

Nejaké dodatočné informácie.

0 Comments

Leave a reply

Kontaktujte nás

Bohužiaľ žiaden operátor nie je dostupný, ale môžete nám poslať email na ktorý Vám budeme čoskoro reagovať.

Odosielam

©2024 Zaxo and Prom Real

or

Log in with your credentials

Forgot your details?